El PasoKllimping bimbitMempunyai daya fungsional yang sangat baik

275HP127226562   ·  2024-04-21 00:03:45   ·   Mesin dan peralatan industri

Semak keadaan pakaian penion dan rak, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanEl Paso,Tidak peduli industri apa, permintaan pasar adalah arah pembangunannya. kita hanya fokus pada teknologi peralatan maju, tidak peduli permintaan pasar sebenar, tidak menyesuaikan kepada pasar, dan pada sebab itu, biarkan pasar menyesuaikan kepada diri kita sendiri. hasilnya hanya boleh keluar dari tahap industri dalam persaingan pasar yang ganas.Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Al Manzilah,Jika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan,El PasoPlatform angkat hidraulik bergerak garpu gunting, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.Semak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketatBerikutnya mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.


El PasoKllimping bimbitMempunyai daya fungsional yang sangat baik



Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.Features and technical parameters: Platform adopts a disassembly and assembly design structure,El PasoPlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting, which is convenient for transportation and installation and not easily damaged. Tinggi boleh disesuaikan, dan tinggi dan keseimbangan platform boleh disesuaikan sesuai dengan perlukan.Semakin panjang paip minyak hidraulik,El PasoPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.produksi,Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoKebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, menggantikan pompa perlengkapan jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.


El PasoKllimping bimbitMempunyai daya fungsional yang sangat baik



Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.rancangan,Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum remApa perbezaan antara platform angkat hidraulik keretapi panduan dan lif& mdash;& mdash; Lif bergantung pada mesin traksi untuk menarik tali wayar besi untuk memandu kereta untuk mencapai fungsi angkat. Keuntungan adalah indah dan cepat, tetapi kelemahan adalah bahaya keselamatan. Ia diperlukan untuk menyimpan peralatan untuk mencegah tali wayar besi daripada tua, pecah, dan kereta daripada jatuh secara langsung. Walaupun peralatan perlindungan dipasang ia juga boleh menakutkan penumpang di dalam kereta.Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?El Paso,Selepas membersihkan, jembatan naik lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, dan mencari pembangunan umum. Penjagaan dan pemeliharaan berikut diperlukan untuk lift kargo: Penjagaan dan pemeliharaan: Penjagaan dan pemeliharaan seharusnya dilakukan oleh operator peralatan atau pegawai masa penuh unit operasi. Unit pemeliharaan dan pemeliharaan peralatan bertanggungjawab untuk mengawasi dan mengkaji kandungan pemeliharaan. Kandungan utama pemeliharaan dan pemeliharaan adalah ringkasan sebagai berikut: ' Cross operation method; ': Bersihkan, ketat, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan, perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusanApabila menyiapkan peralatan, peralatan kayu, bambu dan logam yang digunakan mesti tetap, dan penggunaan bahan-bahan yang boleh hancur dan mudah rosak adalah melarang.


5 Balasan   |  sehingga 2024-04-21 00:03:45 | 36 Pandangan

Syarikat Industri Pintu Longyun 2024-04-21 07:13:14 sokongan  0 | menentang  0

Saya akhirnya menunggu sehingga saya membelinya El PasoKllimping bimbit. Mula-mula saya masih tertanya-tanya sama ada untuk membelinya. Saya suka sedikit. Saya agak takut membaca komen. Saya takut kualitinya tidak bagus. Ia bukan produk tulen. Ia agak berbeza daripada gambar. Namun, semuanya salah, barangnya bagus, asli, bosnya bagus, dan logistiknya bagus.

Syarikat Pembangunan Perisian Zhiwang 2024-04-21 08:41:31 sokongan  0 | menentang  0

Apabila El PasoKllimping bimbit menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

deretan kerusi 2024-04-21 09:04:42 sokongan  0 | menentang  0

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

Komponen semikonduktor 2024-04-21 08:08:25 sokongan  0 | menentang  0

Baru terima barang, sangat bagus, El PasoKllimping bimbit berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

Penyelidikan dan pembangunan serta penjualan peralatan pengajaran 2024-04-21 08:04:10 sokongan  0 | menentang  0

Bolehkah anda memberi saya El PasoKllimping bimbit spesifikasi terperinci?
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian