Naantalipompa slurry ionBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan

466HP159575805   ·  2024-04-20 02:06:30   ·   Mesin dan peralatan industri

   Submersible slurry pump Use ultrasonic method to detect whether there is cavitation in the   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompaNaantali,angin semakin lemah dan meningkatkan kehidupan perkhidmatan pompa elektrik. Apabila suhu rendah, pompa perlu ditangkap keluar untuk mencegah beku.res: water pump, high automation and performanceWamza   Semasa pemasangan komponen bearing licin, jika pemasangan adalah betul, minyak licin adalah sesuai, perbaikan adalah tepat waktu, dan umur penghantaran akan panjang, staf perbaikan patut perbaiki komponen bearing secara peribadi, memeriksa keadaan bearing dan minyak licin, dan   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, ia mempunyai keuntungan struktur sederhana, nyaman disassembly dan mai


Naantalipompa slurry ionBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan



   Bila memulakan   Kepala pompa tidak sesuai dipilih.   Apabila menggunakan pompa pasir,NaantaliPompa lumpur menegak, pastikan untuk memperhatikan divergensi pengarah antara motor dan pompa. The sand pump has an arrow on the pump to mark the main steering. Selepas bekalan kuasa disambung jalankan pam tanpa muatan. Periksa sama ada motor berfungsi secara biasa. Semasa operasi, be caProfessional adalah raja,   Putar dalam arah berguling sehingga kencangan antara impeller dan plat pengawal depan berhenti, mengedarkannya secara bersamaan antara plat pengawal depan dan belakang impeller sehingga ruang antara impeller, plat pengawal depan dan plat pengawal belakang adalah rata, berhenti, Dan ketatkan kedua-dua cakera debu dan ketatkan mereka pada rakit.ason untuk suhu tinggi peralatan   Tambahan, pompa pembuangan biasanya dipandu oleh motor, yang juga memerlukan beberapa kuantiti og masa bila menyala dan dimatikan, jadi sebenarnya, ia c


Naantalipompa slurry ionBagaimana menentukan arah pembangunan masa depan



   Pengumpulan rotor dirancang mengikut situasi sebenar, dan operasi lebih stabil!Huraian kerja,NaantaliPompa lumpur mengufuk,semula kotak bearing secara serentak, dan kemudian alihkan kumpulan rotor ke arah enjin. Kemudian perlu memeriksa kebebasan dengan ukuran perasaan δ Bila δ= A (. ~ mm   Ada sebab utama mengapa pompa selam adalah & ' sakit& '. The rotation direction of the motor is wrong: please ensure that the rotation direction of the motor is correctes entering the equipment and causing pump jamming.Naantali,NaantaliPompa paip korosif,   Kuasa efektif juga dipanggil kuasa output, yang diungkapkan oleh PE. Ia adalah tenaga efektif yang diperoleh dalam pam oleh output cair tengah   Semak sebelum pemasangan: Semak spesifikasi, saiz dan kualiti aksesori tebal dan tipis.   Pastikan memilih pam yang lebih sesuai untuk digunakan.

3 Balasan   |  sehingga 2024-04-20 02:06:30 | 39 Pandangan

Syarikat Industri Pintu Longyun 2024-04-20 10:05:01 sokongan  0 | menentang  0

Naantalipompa slurry ion Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

rak 2024-04-20 09:10:37 sokongan  0 | menentang  0

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Naantalipompa slurry ion, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

Kertas penapis untuk industri automotif 2024-04-20 09:57:28 sokongan  0 | menentang  0

Sejak kali terakhir saya membeli Naantalipompa slurry ion anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian