ZnoimoPenyimpanan sejuk yang dipasangIndustri berbeza mempunyai cara yang berbeza

632HP195506591   ·  2024-04-13 02:28:11   ·   tenaga

Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza, dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, deformasi penggemar; Kesalahan motor penggemar; Kesalahan reli panas motor penggemar (penuaan); Kabel lepas; Pendingin diblokir; Keperlawanan besar. Fenomen ralat storan sejuk: pengeringan tidak berfungsi, garis pemampat terputus, fusi dihidupkan, tindakan tukar tenaga tinggi, pemampat dikunci, garis disambung salah atau fenomena ralat terbuka: ia berhenti dalam masa singkat selepas pengeringan, suhu persekitaran terlalu tinggi, kondensator diblokirZnoimo,Ujian kebocoran tekanan: ujian kebocoran tekanan sistem sama dengan sampel kerja kebocoran, yang diperlukan untuk dilakukan oleh pemampat udara.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk, jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.Kapan,Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais dll.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.


ZnoimoPenyimpanan sejuk yang dipasangIndustri berbeza mempunyai cara yang berbeza



Pembangunan penyimpanan sejuk kecil digunakan secara luas dalam kehidupan, seperti industri makanan, industri memproduksi, dll. kerana penyimpanan sejuk digunakan secara luas, anda tahu penyimpanan sejuk? Especially the construction process and steps of cold storage. Memahami proses pembinaan dan langkah penyimpanan sejuk adalah berguna untuk semua pautan penyimpanan penyimpanan sejuk.Penyimpanan beku dan sejuk bermula bergerak ke rak dan penyimpanan palet sesuai dengan & amp; amp; ldquo_; FIFO & amp; amp; rdquo_; Ini menyebabkan meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, pada masa ini, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan, dan kemudian membuat pilihan kualiti tinggi.Survey produk,ZnoimoSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran,Keperluan untuk peralatan pendinginan dalam gudang beku cepat: penyegelan ketat gudang beku cepat jelas berbeza dari gudang beku cepat biasa. Oleh itu, bagaimana untuk menutup peralatan pendinginan adalah kunci. Pertama-tama, semua saluran paip dinding mesti dilengkapi dengan lengan, saluran paip balik air yang mengalir beku mesti dilengkapi dengan segel air bengkok U, dan saluran paip yang mengalir dan balik beku utama diluar gudang mesti dilengkapi dengan port penuh udara untuk menghalang gas di gudang daripada dipompa keluar dari gudang dengan tekanan negatif. Selain itu, disebabkan penyegelan yang baik dari gudang beku cepat, julat fluktuasi set suhu gudang tidak sepatutnya terlalu besar untuk mencegah tekanan positif dan negatif berlebihan daripada merusak tubuh gudang.Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananSebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan,ZnoimoSkema penyimpanan sejuk farmaceutik, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihan


ZnoimoPenyimpanan sejuk yang dipasangIndustri berbeza mempunyai cara yang berbeza



Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, penerimaan udara berlebihan, penghalangan kompressor.Pemasangan berfungsi - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakRuang pemeliharaan akan disimpan untuk pemasangan unit untuk memudahkan pengawasan penyesuaian instrumen dan valv.Kita perlu melaksanakan pemeliharaan biasa dan pemeliharaan sehari-hari, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, kualiti yang baik dan harga rendah, perlahan api - Waterproof - perlahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayai, dan menyimpan kadar operasi kompressor.Znoimo,Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.

2 Balasan   |  sehingga 2024-04-13 02:28:11 | 38 Pandangan

Perkhidmatan Pergudangan Bekalan Auto 2024-04-13 11:58:03 sokongan  0 | menentang  0

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, ZnoimoPenyimpanan sejuk yang dipasang juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

Penempaan logam bukan ferus 2024-04-13 09:50:41 sokongan  0 | menentang  0

ZnoimoPenyimpanan sejuk yang dipasangYa, berikan anda komen yang baik
Log masukKandungan hanya boleh diterbitkan kemudian